[accordion][atab title="Pogoji poslovanja"]Splošni pogoji spletne trgovine BMW Shop so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1).

S spletno BMW Shop (v nadaljevanju tudi » trgovina«) upravlja podjetje BMW VERTRIEBS GMBH, distribucija motornih vozil - Podružnica Ljubljana, Ameriška 8, 1000 Ljubljana, matična številka: 2246716000, davčna številka: SI 76371697, ki je tudi ponudnik storitev e-poslovanja (v nadaljevanju tudi prodajalec BMW Shop).

Splošni pogoji poslovanja določajo delovanje spletne trgovine BMW Shop, pravice in obveznosti uporabnika in trgovine ter urejajo poslovni odnos BMW Shop in kupcem. Splošni pogoji poslovanja urejajo tudi posamezna pravila nakupa na prevzemnih mestih družbe BMW VERTRIEBS GMBH, distribucija motornih vozil - Podružnica Ljubljana

Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila). Uporabnik je ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjen na splošne pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi. Splošni pogoji poslovanja so na vpogled tudi na prevzemnih mestih družbe BMW VERTRIEBS GMBH, distribucija motornih vozil - Podružnica Ljubljana[/atab] [atab title="Vrste uporabnikov"]Z enkratnim vpisom v spletno trgovino BMW Shop prek elektronske pošte postane obiskovalec gost BMW Shop, s potrjeno registracijo v spletno trgovino BMW Shop pa postane član BMW Shop. Tako gost kot član BMW Shop (v nadaljevanju tudi uporabnik) pridobita pravico do nakupa v spletni trgovini BMW Shop.

Obiskovalec lahko registracijo za člana BMW Shop opravi tako prek spleta kot prek mobilne aplikacije BMW Shop, enkratni vpis kot gost BMW Shop pa je omogočen samo prek spleta. Ob registraciji v spletno trgovino kot član BMW Shop pridobi obiskovalec uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte, ter geslo. Uporabniško ime in geslo člana BMW Shop nedvoumno določata in povezujeta z vnesenimi podatki.

Registracija je možna tudi med postopkom nakupa.

Če želi uporabnik kadarkoli kasneje svoj naslov elektronske pošte zamenjati z drugim, mora zahtevek za to poslati na info.si@bmw.com. Sprememba elektronskega naslova bo izvedena isti ali najkasneje naslednji delovni dan, o tem pa bo uporabnik obveščen prek elektronske pošte. Nakup določenih artikov, ki so na zalogi na posameznem prevzemnem mestu BMW VERTRIEBS GMBH, distribucija motornih vozil - Podružnica Ljubljana., je mogoč tudi brez vpisa v spletno trgovino BMW Shop.[/atab] [atab title="Dostopnost informacij"]BMW Shop se zavezuje, da bo kupcu še preden ga zavezuje pogodba ali ponudba, zagotovil naslednje informacije:

  • podatke o podjetju BMW Shop (ime in sedež podjetja, matična številka),
  • kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
  • bistvene lastnosti artiklov (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami) ter rok veljavnosti tega podatka,
  • dostopnost artiklov (vsak artikel, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
  • pogoje dostave artiklov (ter način, kraj in rok dostave),
  • cene, ki morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza in druge dajatve, ter rok veljavnosti tega podatka,
  • način plačila in dostave ali izpolnitve, ter rok veljavnosti tega podatka,
  • časovno veljavnost ponudbe,
  • rok, v katerem je možno odstopiti od pogodbe in pogoje za odstop (opis pravice do odstopa v skladu s 43.č ZVPot; v primerih, ko potrošnik v skladu s 43.č členom ZVPot nima pravice do odstopa, je o tem izrecno obveščen),
  • pojasnilo postopka s pritožbo, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

[/atab] [atab title="Ponudba artiklov"]Zaradi narave poslovanja prek spleta se ponudba BMW Shop ažurira in spreminja pogosto in hitro. Cena v spletni trgovini BMW Shop je prikazana kot Spletna cena ter Redna cena. Spletna cena velja za vse registrirane uporabnike BMW Shop (to je za uporabnike, ki BMW Shop zaupajo svoje podatke). Registriran uporabnik BMW Shop postanete z registracijo v spletni trgovini kot član BMW Shop ali enkratnim vpisom v spletno trgovino kot gost BMW Shop. Na prevzemnih mestih so posamezni artikli na voljo za nakup ter sta na njih prikazana Redna cena in Spletna cena.

Redna cena pa je cena, ki velja za neregistrirane uporabnike, ki niso člani BMW Shop ali gosti BMW Shop in želijo kljub temu opraviti nakup na enem od prevzemnih mest / poslovalnic BMW VERTRIEBS GMBH, distribucija motornih vozil - Podružnica Ljubljana[/atab][atab title="Ponudba meseca"]Ponudba meseca je posebej znižana cena artikla, ki velja v obdobju tistega meseca za določene artikle, ki so v ponudbi BMW Shop označeni s popustom.[/atab][atab title="Oznake artiklov"]

  • Artikel z oznako "Novo" je na novo dodan artikel v ponudbo BMW Shop. S to oznako bo izpostavljen minimalno 14 dni in maksimalno 2 meseca.
  • Artikel z oznako "Odprodaja" ima še dodatno znižano ceno glede na spletno ceno, ki velja do odprodaje zalog tega artikla. Odstotek znižanja je naveden ob artiklu.
  • Artikel z oznako "Rok dobave ni znan" trenutno ni dobavljiv. To pomeni, da ni na zalogi niti v centralnem skladišču BMW Shop niti pri dobavitelju.
  • Artikel z oznako "Odlična cena" kupcu omogoča nakup artikla po posebej ugodni ceni glede na spletno ceno.
  • Artiklu z oznako "Priporočamo" prodajni svetovalec BMW Shop zaradi lastnosti artikla ali/in odlične cene priporoča nakup. Priporočilo, namenjeno širšemu krogu oseb, ne upošteva potreb in lastnosti posameznega kupca, zato mora nakupno odločitev zase sprejeti vsak kupec sam in BMW Shop zanjo ne prevzema nobene odgovornosti.
  • Artikel z oznako "Zadnji kos" je zadnji kos tega artikla na zalogi v centralnem skladišču BMW Shop, kar omogoča hitrejšo dobavo artikla.

[/atab][atab title="Oznake Odprta embalaža"]

  • Odrta embalaža: Artikel ima odprto embalažo, vendar je brezhibno delujoč in popoln. Cena je dodatno znižana, velja naveden garancijski rok.
  • Poškodovana embalaža: Artikel ima poškodovano, nepopolno ali neoriginalno embalažo, vendar je brezhibno delujoč. Cena je dodatno znižana, velja naveden garancijski rok.
  • Poškodovan artikel: Artikel ima manjšo estetsko poškodbo, lahko kaže znake uporabe in ima lahko poškodovano embalažo. Cena je dodatno znižana, velja naveden garancijski rok.
  • Uporabljen artikel: Artikel je bil vrnjen s strani kupca. Bil je uporabljen in ima lahko nekoliko poškodovano embalažo. Cena je dodatno znižana, velja naveden garancijski rok.
  • Servisiran artikel: Artikel je bil servisiran na pooblaščenem servisu. Artikel je brezhibno delujoč. Cena je dodatno znižana, velja naveden garancijski rok.

[/atab][atab title="Naročilo"]Kupoprodajna pogodba med BMW Shop in kupcem je v spletni trgovini BMW Shop sklenjena v trenutku, ko BMW Shop kupcu pošlje prvo elektronsko sporočilo o statusu njegovega naročila (sporočilo s podrobnostmi o naročilu). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za BMW Shop kot za kupca. Kot kupec velja oseba s podatki, kot so navedeni ob oddaji naročila. Kasnejše spreminjanje podatkov o kupcu ni mogoče.

Kupoprodajna pogodba (t.j. prvo elektronsko sporočilo o statusu naročila) je v elektronski obliki shranjena na strežniku BMW Shop.[/atab][atab title="Načini plačila"]

  • z gotovino ob prevzemu*
  • z nakazilom na račun BMW Shop po ponudbi/predračunu
  • s plačilno oziroma kreditno kartico (Activa, Mastercard, Visa, Visa Electron, American Express, BA Maestro, Diners club - le za imetnike novih kartic)*


* Plačilo s plačilnimi in kreditnimi karticami je možno le na fizičnih prodajnih mestih. Pri posameznih naročilih si pridržujemo pravico zahtevati plačilo z nakazilom na račun BMW Shop po ponudbi/predračunu, pri čemer še vedno velja Cena. Na prevzemnih mestih BMW VERTRIEBS GMBH, distribucija motornih vozil - Podružnica Ljubljana. je možno plačilo z gotovino ali s plačilno oziroma kreditno kartico (Activa, Mastercard, Visa, Visa Electron, American Express, BA Maestro, Diners Club - le za imetnike novih kartic).[/atab][atab title="Izdaja računa"]BMW Shop po dostavi naročenih artiklov kupcu pošlje tudi račun in sicer v pdf formatu na e-naslov kupca. V primeru osebnega prevzema na prevzemnem mestu prejme kupec natisnjen račun za nakupljene artikle ob njihovem prevzemu. Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom ter podano obvestilo o pravici do odstopa od pogodbe. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ne upoštevamo.[/atab][atab title="Cene"]

Spletna cena

Spletna cena velja za vse registrirane uporabnike BMW Shop, ki so BMW VERTRIEBS GMBH, distribucija motornih vozil - Podružnica Ljubljana. zaupali svoje podatke. Registriran uporabnik BMW Shop postanete z registracijo v spletni trgovini kot član BMW Shop ali enkratnim vpisom v spletno trgovino kot gost BMW Shop. Prek mobilne aplikacije BMW Shop je omogočena izključno registracija kot član BMW Shop.

Redna cena

Za nakup neregistriranih uporabnikov velja Redna cena. Artikli so na voljo za nakup po Redni ceni izključno na prevzemnih mestih BMW VERTRIEBS GMBH, distribucija motornih vozil - Podružnica Ljubljana. Redna cena je običajno višja od Spletne cene. Kupci lahko tudi na prevzemnih mestih opravijo registracijo za člana BMW Shop ali oddajo naročilo kot gost BMW Shop in s tem, ko BMW VERTRIEBS GMBH, distribucija motornih vozil - Podružnica Ljubljana. zaupajo svoje podatke, uživajo ugodnosti Spletne cene. Pri nakupu na prevzemnem mestu ni možna unovčitev darilnih bonov, bonusov, promocijskih kod ipd.

Kjer je ob artiklu izpisana samo ena cena, pomeni, da sta Spletna cena in Redna cena enaki.
Vse cene vsebujejo DDV, razen če je izrecno napisano drugače.
Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti.
Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji.
Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo BMW Shop kupcu omogočil odstop od nakupa.
Popusti, promocijske kode ipd. se praviloma ne seštevajo. Popust pri posameznem artiklu in promocojska koda se seštevata.
Vplačana sredstva po darilnih bonih, bonusih in predračunih se ne obrestujejo. Darilnih bonov in kod bonusov za popust ni možno menjati za gotovino.

Na prevzemnih mestih BMW VERTRIEBS GMBH, distribucija motornih vozil - Podružnica Ljubljana. so posamezni artikli na voljo za nakup po ceni, ki je enaka njihovi ceni iz spletne trgovine BMW Shop. Vse objavljene cene na prevzemnih mestih vsebujejo DDV. Pri nakupu na prevzemnem mestu ni možna unovčitev darilnih bonov, bonusov, promocijskih kod ipd.[/atab][atab title="Plačilne in kreditne kartice"]* Plačilo s plačilnimi in kreditnimi karticami je možno le na fizičnih prodajnih mestih. V primeru plačila s plačilnimi ali kreditnimi karticami veljajo še naslednji pogoji:plačnik (podatki v računu uporabnika) mora biti ista oseba ali organizacija, kot je lastnik plačilne ali kreditne kartice, po potrditvi prejema naročila ni možna sprememba vsebine naročila oz. končnega zneska naročila, razen izjemoma z odobritvijo BMW Shop. Možnost plačila s plačilnimi in kreditnimi karticami le pri prevzemu na enem od prodajnih mest.[/atab][atab title="Postopek obveščanja o nakupu"]

1. BMW Shop naročilo

Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. Članu BMW Shop so na spletni strani BMW Shop vselej dostopni izčrpni podatki o statusu in vsebini naročila. BMW Shop naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. BMW Shop lahko za preverjanje podatkov ali zaradi zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Pri dobavi artiklov, ki jih BMW Shop nima na zalogi v lastnem skladišču, je BMW Shop izključno vezan na dobavo s strani svojega dobavitelja in na čas, v katerem lahko ta dobavitelj dostavi artikel do BMW Shop. Prek elektronske pošte BMW Shop kupca sproti obvešča o ažurnih podatkih v zvezi z dobavo artiklov. Če je dobavna doba zelo dolga in kupec ne želi čakati, lahko kupec to sporoči BMW Shop, ki bo artikel odstranil iz naročila in vrnil kupcu morebitna že vplačana sredstva, ostale artikle iz naročila pa po izbiri kupca ali dobavil ali pa celotno naročilo storniral. Če dobavitelj BMW Shop ne potrdi dobavljivosti naročenih artiklov najkasneje do izteka treh mesecev od dneva oddaje naročila, lahko BMW Shop naročilo kupca zavrne iz razloga, ker artikel ni na razpolago. Z dnem zavrnitve naročilo kupca preneha veljati. BMW Shop ne prevzema nobene odgovornosti za škodo, ki bi nastala zaradi daljših dobavnih rokov ali zaradi nedobave artiklov, ki jih BMW Shop nima na zalogi v lastnem skladišču.

2. Naročilo je odpremljeno/Naročilo je pripravljeno za prevzem

BMW Shop v dogovorjenem roku artikel pripravi, odpošlje oziroma pripravi za osebni prevzem in o tem po elektronski pošti in SMS sporočilu obvesti kupca. BMW Shop v elektronski pošti pouči kupca tudi o politiki odstopa od pogodbe, kam se lahko obrne v primeru zamude pri dostavi in kam se lahko obrne v primeru pritožbe. V primeru, da se kupec pravočasno odloči za preklic naročila, mora prodajalca o tem nemudoma obvestiti na telefonsko številko splošne pomoči 01 88 88 208 ali po e-mailu na naslov info.si@bmw.com. Če se zgodi, da je naročilo že odpremljeno, pošiljko kupec zavrne dostavni službi. V primeru osebnega prevzema (ko je artikel že pripravljen na prevzem), pa kupec prav tako svojo željo po preklicu naročila sporoči prek zgoraj omenjene telefonske številke ali po zgornjem e-mailu.[/atab] [atab title="Nakup za pravne osebe"]Postopek nakupa za pravne osebe je popolnoma enak kot za fizične osebe, le da v prvem koraku izberete opcijo račun na podjetje in potrdite strinjanje s pogoji poslovanja. Če ste že nakupovali na podjetje, ga le izberete iz svojega arhiva. Za posamezne artikle, ki so na voljo za nakup na prevzemnem mestu, izdaja računa na pravno osebo ni možna.Če želite račun na podjetje, sprejemate pogoje poslovanja, ki veljajo za podjetja. Glavna razlika je v možnostih odstopa od pogodbe: podjetjem, samostojnim podjetnikom in drugim pravnim osebam omogočamo vračilo dobavljenih artiklov v okviru garancijskih pogojev. Naštete pravne osebe nimajo možnosti odstopa od pogodbe v 14 dneh od prevzema artikla brez razloga, kot to velja za potrošnike (fizične osebe). Podrobna navodila za oddajo naročil pravnim osebam najdete tukaj.

Uveljavljanje stvarne napake in vračilo kupnine za pravne osebe ni možno. Za nakupe pravnih oseb prav tako veljajo Splošni pogoji poslovanja BMW Shop, več o možnostih vračil v okviru garancijskih pogojev si lahko preberete v nadaljevanju strani oziroma na strani o vračilih.

Spletna trgovina BMW Shop pravnim osebam omogoča naslednje načine plačila:

  • gotovino ob prevzemu* (omejitev gotovinskega plačevanja do 420 € z DDV)
  • z nakazilom na račun upravitelja BMW Shop po ponudbi/predračunu
  • s plačilno oziroma kreditno kartico (Activa, Mastercard, Visa, Visa Electron, American Express, BA Maestro, Diners club)**
  • odloženo plačilo (velja za organizacije javne in lokalne uprave ter podjetja, ki dosegajo ustrezno boniteto).


* Pri posameznih naročilih si pridržujemo pravico zahtevati plačilo z nakazilom na račun BMW Shop po ponudbi/predračunu, pri čemer še vedno velja Cena.
** Plačilo s plačilnimi in kreditnimi karticami je možno le na fizičnih prodajnih mestih.[/atab][atab title="Pravica do odstopa potrošnika od pogodbe"]Potrošnik (navedeno velja izključno za fizične osebe, ki pridobijo artikel za namene izven svoje pridobitne dejavnosti) ima pravico, da v 14 dneh od prevzema artiklov prodajalcu sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema artiklov.

Odstop od pogodbe potrošnik sporoči na e-naslov prodajalca: info.si@bmw.com.

V primeru odstopa od pogodbe, potrošnik vrne artikel v neodprti embalaži na pooblaščeno prodajno mesto BMW, preko katerega je bil nakup opravljen. Vrnitev prejetih artiklov podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.

Potrošnik mora artikel vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Potrošnik artiklov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Preizkušanje artikla, ki odstopa od navedenega, se šteje za uporabo artiklov, kar pomeni, da potrošnik s tem izgubi pravico do odstopa od pogodbe.

Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila artiklov (ki se v primeru pošiljanja obračunava po ceniku dostavne službe in je odvisen od tega ali gre za pošiljko/paket/tovor). Artikel je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 30 dni od poslanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa).

Potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe pri pogodbah, katerih predmet je artikel, ki je bil izdelan po natančnih navodilih potrošnika, ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, ki je hitro pokvarljivo ali kateremu je že potekel rok uporabe. Možnosti odstopa od pogodbe ni pri nakupu programske opreme ali avdio in video nosilcev, če je potrošnik odprl varnostni pečat.

Vračilo opravljenih vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 30 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Zaradi zagotavljanja gotovosti, točnosti in pravočasnosti vračila ter zagotavljanja evidence o plačilih, se vračilo plačila kupcu izvede izključno z nakazilom na njegov transakcijski račun. Vračilo plačila v gotovini ni mogoče!

Pri odstopu od pogodbe, kjer je bil koriščen bonus, koda za popust ali promocijska koda, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Na TRR uporabnika se vrne le vplačani znesek. Darilni bon se pri odstopu od pogodbe upošteva kot plačilno sredstvo in vrne uporabniku kot darilni bon, vplačani znesek pa se vrne na TRR uporabnika. V izjemnih primerih, ko artikli niso vrnjeni v skladu ZVPot, lahko potrošniku ponudimo odkup artikla z ustrezno odškodnino, ki jo z zapisnikom določimo ob vračilu. Odkup z znižano vrednostjo se upošteva ob potrditvi potrošnika po elektronski pošti. Potrošnik omenjeno odkupnino koristi izključno ob naročilu drugega artikla enake ali višje vrednosti.

Pravico do vračila kupnine v primeru uveljavljanja garancije in stvarnih napak natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov (neuradno prečiščeno besedilo).

Odstop potrošnika od pogodbe za artikle iz kompleta

Če se potrošnik odloči za odstop od pogodbe za artikle, ki tvorijo komplet, lahko za celoten komplet zahteva zamenjavo za enak komplet ali vračilo kupnine. Potrošnik lahko zamenja artikel iz kompleta, v primeru stavrne napake ali poškodbe artikla, zanj pa ne more zahtevati vračila kupnine. V primeru uveljavljanja garancije artikla iz kompleta velja garancijski rok proizvajalca.[/atab][atab title="Garancija"]Artikli imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu. Obrazec za vračilo artikla v garancijo se nahaja tu. Informacija o garanciji je navedena tudi na strani s predstavitvijo artikla. Če informacije o garanciji ni, artikel nima garancije ali pa podatek v tem trenutku ni znan. V slednjem primeru lahko kupec kontaktira BMW Shop, ki bo zagotovil ažurno informacijo.

Več informacij si oglejte na strani Politika odstopa od pogodbe. [/atab][atab title="Stvarna napaka"]Kdaj je napaka stvarna?

  • artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet
  • artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana
  • artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane
  • je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Kako se preverja primernost artikla?
Preverja se z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu.

Kako se stvarno napako uveljavi?
Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te na lastne stroške obvestiti v zakonsko določenem roku in nam hkrati omogočiti pregled artikla.

Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.

Prevzem artiklov, vrnjenih iz obravnave garancije ali stvarne napake:

  • Kupec je dolžan artikel, ki ga je prodajalcu izročil v garancijsko ali drugačno obravnavo, po zaključku obravnave prevzeti. Kupec prevzame artikel na prevzemnem mestu, na katerem ga je osebno izročil prodajalcu, v primeru, da ga je poslal po pošti, pa mu bo vrnjen na naslov za dostavo.
  • Prodajalec kupcu pošlje obvestilo o vrnitvi artikla iz obravnave ter ga pozove na prevzem atrikla. Kupec je dolžan artikel prevzeti v roku 14 dni od dneva obvestila.

Če kupec artikla ne prevzame v navedenem roku, se artikel izroči v hrambo prodajalcu na naslovu njegovega skladišča: BMW VERTRIEBS GMBH, distribucija motornih vozil - Podružnica Ljubljana., Ameriška 8, 1000 Ljubljana. Prodajalec hrani artikel v lastnem skladišču do poteka 6 mesecev od dneva obvestila. Prodajalec ima za to obdobje pravico do povračila vseh stroškov skladiščenja (1 €/dan) ter pravico do povračila vseh za ohranitev artikla potrebnih stroškov.

Po poteku 6 mesecev od dneva obvestila lahko prodajalec artikel proda prek spletne trgovine BMW Shop in doseženi znesek kupnine, po odbitku prodajnih in ostalih stroškov prodajalca, nakaže kupcu. V primeru, da je vrednost artikla neznatna, ga lahko prodajalec podari v dobrodelne namene in v tem primeru kupcu ni dolžan nobenega vračila. Prodajalec 15 dni pred iztekom 6 mesečnega roka hrambe kupca obvesti o nameravani prodaji oziroma o podaritvi artikla, po prodaji pa tudi o doseženi ceni in znesku stroškov ter o nakazilu preostanka kupnine na transakcijski račun kupca.[/atab][atab title="Artikli z odprto embalažo"]Artikli z odrto embalažo so bili vrnjeni, na BMW Shop in imajo lahko manjše pomanjkljivosti (poškodovana embalaža/artikel, odprta embalaža, itd.) in gredo v nadaljnjo prodajo. Tip pomanjkljivosti oziroma stanje artikla sta za vsak artikel pisno navedena (tako v opisu artikla kot na računu).

Vrnjene artikle v BMW Shop pregledamo. Zaradi pregleda za te artikle kljub vračilu in odprti embalaži ipd. zagotavljamo njihovo brezhibno delovanje. Zaradi tega je ustrezno določeno tudi novo obdobje garancije, ki je pisno navedeno ob vsakem artiklu.

V primeru nedelovanja vrnjenega artikla je stranka upravičena do garancijskega popravila in do odstopa od pogodbe v enakih rokih, kot veljajo za ostale artikle.

Tip pomankljivosti artikla z oznako Odprta embalaža:

  • Odprta embalaža: Artikel ima odprto embalažo, vendar je brezhibno delujoč in popoln. Cena je dodatno znižana, velja naveden garancijski rok.
  • Poškodovana embalaža: Artikel ima poškodovano, nepopolno ali neoriginalno embalažo, vendar je brezhibno delujoč. Cena je dodatno znižana, velja naveden garancijski rok.
  • Poškodovan artikel: Artikel ima manjšo estetsko poškodbo, lahko kaže znake uporabe in ima lahko poškodovano embalažo. Cena je dodatno znižana, velja naveden garancijski rok.
  • Uporabljen artikel: Artikel je bil vrnjen s strani kupca. Bil je uporabljen in ima lahko nekoliko poškodovano embalažo. Cena je dodatno znižana, velja naveden garancijski rok.
  • Servisiran artikel: Artikel je bil servisiran na pooblaščenem servisu. Artikel je brezhibno delujoč. Cena je dodatno znižana, velja naveden garancijski rok.

[/atab][atab title="Dostava"]Pogodbeni partner za dostavo pošiljk prodajalca BMW Shop je Pošta Slovenije, vendar si BMW Shop pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem naročilo lahko izpolnil bolj učinkovito. [/atab][atab title="Varnost"]BMW Shop uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil. BMW Shop v te namene uporablja 128-bitni SSL certifikat, ki ga je izdala za to pooblaščena organizacija.

Za varne avtorizacije in transakcije s kreditnimi karticami skrbita prodajalec BMW VERTRIEBS GMBH, distribucija motornih vozil - Podružnica Ljubljana. in Sistem Activa. Avtorizacije kreditnih kartic se vršijo v realnem času s takojšnjim preverjanjem podatkov pri bankah. Podatki o karticah se ne shranjujejo na strežniku BMW Shop.[/atab][atab title="Varovanje osebnih podatkov"]BMW Shop se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika v skladu z ZVOP-1.

BMW Shop za nedoločen čas hrani naslednje podatke članov BMW Shop: ime in priimek, e-poštni naslov, kontaktni telefon, primarni naslov in naslove za dostavo, državo prebivališča, čas in datum registracije in arhiv komunikacije z BMW Shop.

BMW Shop navedene osebne podatke uporabi izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo s članom.Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam.

BMW Shop za hrani samo za čas do izpolnitve naročila naslednje podatke gostov BMW Shop: ime in priimek, e-poštni naslov, kontaktni telefon, primarni naslov in naslove za dostavo, državo prebivališča, čas in datum registracije in arhiv komunikacije z BMW Shop. Po izpolnitvi naročila se hranijo samo še podatki v zvezi s posameznim naročilom, do katerih je mogoč dostop samo prek poznavanja številke računa in številke naročila.

Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega e-mail naslova, uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika.[/atab] [atab title="Komunikacija"]BMW Shop bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje, in v skladu z določili ZEKom-1.

Oglasna elektronska sporočila BMW Shop bodo vsebovala naslednje sestavine:

  • jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,
  • pošiljatelj BMW Shop bo jasno razviden,
  • različne akcije, promocije in druge tržne tehnike bodo označene kot takšne. Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih,
  • jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,
  • željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo BMW Shop izrecno spoštoval.
  • Oglasna sporočila BMW Shop bodo jasno razvidna in jasno ločena od iger in tekmovanj.

[/atab][atab title="Omejitev odgovornosti"]BMW Shop se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih spletnih straneh. Kljub temu pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da BMW Shop ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo BMW Shop kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od pogodbe ali zamenjavo naročenega artikla.BMW Shop ne odgovarja za vsebino mnenj o artiklih, ki jih napišejo obiskovalci. BMW Shop mnenja pred objavo pregleda in zavrne tista, ki vsebujejo očitne neresnice, so neprimerna, zavajajoča ali žaljiva. BMW Shop ne odgovarja za informacije v mnenjih in se omejuje od kakršnekoli odgovornosti, ki izvira iz podanih informacij v mnenjih.BMW Shop ima možnost odstopa od pogodbe le, če se ugotovi očitna napaka (46. člen OZ). Kot očitna napaka se šteje napaka v bistvenih lastnostih artikla in vse zmote, ki se po običajih v trgovini ali po namenu strank štejejo za odločilne ter jih BMW Shop v primeru vednosti ne bi potrdil oziroma sklenil pogodbe. To vključuje tudi očitne napake v ceni. [/atab][atab title="Pritožbe in spori"]BMW Shop spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. BMW Shop se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost zagotavljanja učinkovitega sistema obravnavanja pritožb.

V primeru težav se kupec s podajalcem BMW Shop lahko poveže telefonsko na telefonsko številko 01 88 88 208 ali po elektronski pošti na info.si@bmw.com. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info.si@bmw.com. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

BMW Shop se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniških sporov nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in potrebnim časom ter stroški, ki nastanejo zaradi reševanja spora, kar je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem.
Zato si BMW Shop prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Hvala za zaupanje!

Pogoji veljajo od 1. marca 2015.[/atab][atab title="Piškotki"]Piškotki so male besedilne datoteke, ki jih večina spletnih mest shrani v naprave, s katerimi uporabniki dostopajo do spleta, z namenom prepoznavanja posameznih naprav, ki so jih uporabniki uporabili pri dostopu. Njihovo shranjevanje je pod popolnim nadzorom brskalnika, ki ga ima uporabnik – ta lahko shranjevanje piškotkov po želji omeji ali onemogoči.

So temeljnega pomena za zagotavljanje uporabniku prijaznih spletnih storitev. Interakcija med spletnim uporabnikom in spletnim mestom je zaradi piškotkov hitrejša in preprostejša. Spletno mesto si tako zapomni posameznikove preference in izkušnje, s čimer je prihranjen čas, brskanje po spletnih mestih pa je učinkovitejše in prijaznejše.

Na spletni strani uporabljamo naslednje piškotke:


session – traja do konca seje in je namenjen hranjenju podatkov o uporabniku, med koraki procesa prijave,
_ga – je namenjen analitiki in traja dve leti.

Onemogočenje piškotkov


Uporabniki se lahko samostojno odločite, ali želite omogočiti uporabo piškotkov. Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v vašem spletnem brskalniku. Za informacije o nastavitvah za piškotke izberite spletni brskalnik, ki ga uporabljate.

Če piškotke izključite, so lahko nekatere možnosti spletne strani onemogočene.[/atab][/accordion]